בניית אסטרטגיה שיווקית
סוכנות הפרסום WAMDA מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית למותגים וחברות המעוניינים לחדור למגזר הערבי וליהנות מפלח נוסף של לקוחות לטובת הגדלת הרווחיות. בנוסף, הסוכנות מקדמת מותגים ועסקים קטנים ובינוניים, ומאפשרת להם למקסם את תקציבי הפרסום ולהגדיל את הרווחיות.
מהי אסטרטגיה שיווקית?
אסטרטגיית שיווקית היא תוכנית המגדירה את פעולות השיווק המתאימות לעסק, את המטרות, היעדים ולאן נרצה להגיע בתהליך השיווק. התוכנית תכלול את התקציב שעלינו להשקיע, את אפיקי הפרסום המתאימים, הקריאייטיב, העיצובים, המיתוג וכל מה שצריך כדי להגיע למטרות שהצבנו. לדוגמה, אם הצבנו יעד של הגדלת מכירות ב- 40%, עלינו לייצר תוכנית שתאפשר לנו להגיע ליעד זה, למשל על ידי שילוב קמפיין בגוגל וברשתות חברתיות בתקציב מסוים.
איך אנחנו בונים אסטרטגיית שיווקית?
ראשית נכיר את אופי המותג, הערכים, השותפים, המטרות והיעדים. פגישה זו תאפשר לנו לאסוף ולעבד דאטה שהינה חיונית לבניית אסטרטגיית שיווק יציבה לטווח ארוך.
פילוח ואפיון קהל יעד על פי קריטריונים שנקבע מראש במטרה לבחור באפיקי פרסום רלוונטיים שבהם קהל היעד נמצא.
סיעור מוחות וחשיבה על אסטרטגיה ומטרות הפרסום על מנת להגדיר יעדים ברורים מראש.
מתחילים ליישם את התוכנית ולייצר קמפיינים, הפקות, רעיונאות וקרייאטיב, תכנון ורכש מדיה, עיצוב וגרפיקה.
חשוב לנו שהתוכנית תעבוד לאורך זמן ותייצר תוצאות, ולכן נעקוב אחרי הביצועיים, נוציא דו״חות ונעשה הכל כדי להגיע למטרות.